Alle er enige om at et rent kontorlandskap fører til mer effektivt arbeid, bedre sosialt miljø og ikke minst bedre helse. Ledere og ansatte sitter fortsatt med følelsen av at renholdet på kontoret, butikken eller fabrikken ikke er helt bra og ting kunne ha blitt gjort bedre. Mange kvier seg til å ta opp saken i frykt for at det kan føre til misnøye hos renholdsfirma, økte kostnader eller til mer arbeid for å finne ny leverandør. Dette fører til at norske firmaer sjelden bytter renholdsfirma.

Vi gir deg fem grunner til å vurdere et bytte:

Det koster ikke mer!

Du som kunde hos oss skal være fornøyd, ikke bare med kvaliteten på renholdet, men også vår pris og kundeoppfølging. Vårt mål er å alltid levere renholdstjenester av høy kvalitet til en fornuftig pris og tar aldri noen oppstartskostnad eller betalt for befaring.

  1. Det er lett å bytte

Vi ønsker at overgangen til oss skal være så enkel som mulig for kunden uten at kvaliteten på renholdet påvirkes. Etter en befaring vil vi koordinere med ditt forrige renholdsfirma slik at byttet skjer så smidig som mulig. Vi noterer ned tidligere erfaringer og ønsker slik at renholdet kun kan bli bedre. 

  1. Det øker kvalitetsnivået

Ved å kreve høyere kvalitet på renholdet på ditt kontorlokale, fabrikk eller butikk, øker du samtidig normen for bransjen. Vi ønsker å være en forkjemper for grønnere bransje og er godkjent Miljøfyrtårnbedrift. Vi bruker svanemerkede produkter, og er medlem av Grønt Punkt. Våre ansatte vil være de samme som vasker dine lokaler og vil lære å kjenne både lokalet og dere. Alle er innmeldt i AA-registeret, har HMS-kort og får lønn i tråd med bransjens minstelønnsordning av 1. mai 2018, samt følger alle lovpålagte forskrifter.

  1. Spar tid og penger

Vi er en totalleverandør av renholdstjenester og vil tilby alt fra matteutleie, forbruksmateriell til kantinetjenester. Ved å inkludere flere tjenester, har du kun en leverandør å forholde deg til og får bedre oversikt. Som grossist har vi også gode avtaler for forbruksartikler som dispensersåpe, toalettpapir og håndtørkepapir, slik at du som kunde kan få enda bedre priser enn å gå til innkjøp av produktene selv.

  1. Vær fornøyd hele tiden

Et rent kontor vil alltid se bedre ut blant ansatte, kunder og andre som kommer innom kontoret. Ansatte med f.eks. støv- eller pollenallergi vil kunne jobbe mer effektivt når de har færre symptomer. Du får en egen kontaktperson som kan kontaktes direkte om det skulle dukke opp spørsmål, henvendelser eller du er misfornøyd med noe.

 

Be om tilbud eller kontakt oss !